- Väzba: iná / ostatná
- EAN: 8588008375181
- Dátum vydania: 7. júna 2024
- Značka : čLOVEčina
Hra čLOVEčina Žlté karty budovania značky
Spoznajte seba a svoju značku vďaka 95 špeciálne zostaveným otázkam od autora bestsellera Žltá kniha budovania značky, Michala Pastiera. Aktuálny marketingový bestseller vám teraz prinášame aj v podobe hry, ktorá do tajov brandingu zasvätí celú firmu, lídra aj tím.
Ide o nakopávací set pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba v dobe chaosu a nepozornosti.
Urobte si interný workshop s kolegami, alebo sa pohádajte sami so sebou. :)
Stojí to za to, lebo sa nielen naučíte, ako zarobiť viac, ale si aj upracete v hlave a ušetríte mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že sa vyhnete drahým a zbytočným chybám a naučíte sa sústrediť na to podstatné.
Potiahnite si kartičku, odpovedzte si na otázky a či už sami, alebo s tímom nadviažte vzťah so svojím podnikaním, víziou aj krokmi, ktoré vám ju pomôžu zrealizovať.
O autorovi:
Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše 15-ročnou praxou, počas ktorej pracoval na viac ako 250 projektoch nových značiek a pomohol pomenovať viac ako 170 z nich.
S vyše 200 kreatívnymi oceneniami patrí medzi najoceňovanejších reklamných tvorcov v regióne.
Tiež bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times, dostal sa na obálku Forbesu aj do rebríčka Forbes 30 pod 30.
Cieľom jeho tímov je pomáhať slovenským firmám byť svetovými a nezdržiavať sa úvodnými chybami pri budovaní značiek spoločností, produktov a služieb.
Ide o nakopávací set pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba v dobe chaosu a nepozornosti.
Urobte si interný workshop s kolegami, alebo sa pohádajte sami so sebou. :)
Stojí to za to, lebo sa nielen naučíte, ako zarobiť viac, ale si aj upracete v hlave a ušetríte mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že sa vyhnete drahým a zbytočným chybám a naučíte sa sústrediť na to podstatné.
Potiahnite si kartičku, odpovedzte si na otázky a či už sami, alebo s tímom nadviažte vzťah so svojím podnikaním, víziou aj krokmi, ktoré vám ju pomôžu zrealizovať.
O autorovi:
Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše 15-ročnou praxou, počas ktorej pracoval na viac ako 250 projektoch nových značiek a pomohol pomenovať viac ako 170 z nich.
S vyše 200 kreatívnymi oceneniami patrí medzi najoceňovanejších reklamných tvorcov v regióne.
Tiež bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times, dostal sa na obálku Forbesu aj do rebríčka Forbes 30 pod 30.
Cieľom jeho tímov je pomáhať slovenským firmám byť svetovými a nezdržiavať sa úvodnými chybami pri budovaní značiek spoločností, produktov a služieb.
- Väzba: iná / ostatná
- EAN: 8588008375181
- Dátum vydania: 7. júna 2024
- Značka : čLOVEčina
Spoznajte seba a svoju značku vďaka 95 špeciálne zostaveným otázkam od autora bestsellera Žltá kniha budovania značky, Michala Pastiera. Aktuálny marketingový bestseller vám teraz prinášame aj v podobe hry, ktorá do tajov brandingu zasvätí celú firmu, lídra aj tím.
Ide o nakopávací set pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba v dobe chaosu a nepozornosti.
Urobte si interný workshop s kolegami, alebo sa pohádajte sami so sebou. :)
Stojí to za to, lebo sa nielen naučíte, ako zarobiť viac, ale si aj upracete v hlave a ušetríte mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že sa vyhnete drahým a zbytočným chybám a naučíte sa sústrediť na to podstatné.
Potiahnite si kartičku, odpovedzte si na otázky a či už sami, alebo s tímom nadviažte vzťah so svojím podnikaním, víziou aj krokmi, ktoré vám ju pomôžu zrealizovať.
O autorovi:
Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše 15-ročnou praxou, počas ktorej pracoval na viac ako 250 projektoch nových značiek a pomohol pomenovať viac ako 170 z nich.
S vyše 200 kreatívnymi oceneniami patrí medzi najoceňovanejších reklamných tvorcov v regióne.
Tiež bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times, dostal sa na obálku Forbesu aj do rebríčka Forbes 30 pod 30.
Cieľom jeho tímov je pomáhať slovenským firmám byť svetovými a nezdržiavať sa úvodnými chybami pri budovaní značiek spoločností, produktov a služieb.
211 528 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 29€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách